Tack så mkt.

Det värmer när du säger att jag är sjuk och konstig och att jag har nåt fel. Verkligen! Lyckades iaf knäcka dig en gång under din jävla undervisning om att alla har en plikt att göra sitt bästa å bla bla vafan du nu sa..
P: Du saknar bara motivering, om du var motiverad å VILLE lära dig matte, så skulle du förstå de.
T: Så du menar att om man har motiviation så fattar man allting?
P: ja..
T: aha, så du VILL inte veta hur jag mår? Eftersom du hela tiden klagar på att du inte fattar hur jag kan få ångest av att plugga. Om du hade motivation att förstå hur jag mådde hade du ju fattat det.
(det lät mkt bättre när jag sa de) Han hade ivf inget vettigt svar på de. moahah

Jag visste väl att det var för bra för att vara sant. Man kan inte få må någorlunda bra en hel dag. Men imorn på mötet så hoppas jag att rektorn kommer vara på min sida och inte på pappas.. Han kanske även kan förklara att jag inte är ett fucking jävla psykfall för att jag inte orkar med skolan. ååh vet inte vad .. Men du ha jävligt klart för dig att jag mår så jävla mkt sämre efter dina "peppnings-samtal" ..

Why is mummy crying? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback