Andalusia <3

(inte direkt ett vackert namn men kom gärna med förslag till smeknamn (A))

Prov red idag. Började med att rida en maxad D ponny, ganska kraftig, brun allmänt tråkig ^^ det gick inte så bra. Så jag fick en liten svårare häst, en andalusier och det gick skiiitbra, hon är helt underbar och jag är helt kär i henne! Hon är ganska liten, 144 cm men desto kraftigare. Hon kunde bära 62 utan problem så det e ju lugnt för min del :) Hon är vit, har lång men ganska tun man och lång lugg (lite lockig typ) HELT SJUKT SÖÖT. Blev kär i henne på direkten typ :) Aud sa att jag kunde komma å rida henne igen nästa helg (vilket jag ska) men om jag vill ha henne så är det okej för henne. Hon berättade att det var ganska många som privridit henne men då hade hon ställt sig i ett hörn och vägrat gå sen sa hon att hon verkade tycka om mig. Blev löjligt glad av att höra det ;D
Så jag är typ 99,5 procent säker på att jag vill ha henne :D :D Det kändes lixx jättebra när jag red och hon var värsta mysig att hålla på med oxå. FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT , <3 . Synd bara att jag inte kan hämta henne förrän 3 september :'( ska fråga Aud om jag kan ha henne på bete 2 veckor i augusti. fast jag tror inte det :( iaf, JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HITTAT HENNE!! :D <3 kommer bli så kuul! :D :D <3 <3

I was made for loving you baby ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

hej, jag hyr Andalucia :) kul att du också tycker om henne, hon är bäst

2008-01-12 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback