baah.

13.18 tar vi tå¨get från rönninge till stockholm central. Ni anar inte hur nervös jag är, får nästan ångest. Jag hatar dessa timmar precis innan. Känns som jag har massa kvar att packa men när man går ner för att då packa färdigt inser man att man i stort sett är färdig. Det jag är mest orolig för egentligen är att tappa biljetterna eller pengarna. Eller att missa tåget. Det är det värsta som nånsin skulle kunna hända, jag dör hellre tror jag :P Jag är verkligen ingen resetyp. Efter det här ska jag nog aldrig mer åka nånstans , haha.

Nej, nu ska jag gå å leta rätt på massa värktabletter för det kommer behövas. Speciellt idag. Hejdåå, ha det bäst alla här hemma, back on track på söndag XD Söndagkväll, då ska jag ta ett långt bad och sen sova i två dagar :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback