darling?!

Han skicka sms igen. Jag vet att jag överdriver så jävla mkt och är värsta fjollan. men låt mig vara det då. Jag är verkligen rädd för att träffa dig. Det kom som en chock att du tyckte om mig så mkt. Och VARFÖR? varför i all världen skulle du gilla mig? Det finns ingen vettig anledning. Antagligen för att du aldrig umgåtts med mig ett helt dygn. Du vet inte hur jag är. Och om jag träffar dig måste jag ljuga och plågas för jag klarar inte av att såra dig. inte dig! Snälla kan du inte bara åka hem och låtsas som att jag inte finns. Jag är en fegis som inte vågar ta tag i saker och allting jag vet det! .. men.. fuck :( ..

Så nära får ingen gå.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Vet att det här bara låter heldumt, men försök tänka att han gillar dig för den du är! Du är ju en helskön person, kanske är så att han har upptäckt det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback