Jag är ingenting längre.

Hejs.
 Nu ikväll har jag varit med min stora familj i stan på Tall ship race. Ganska coolt. Åt thaimat för första gången i mitt liv. Lite halvgott. föredrar fortfarande korv med bröd eller mcdonalds. Gick med mina jesussandaler hela tiden. Fick ont i fötterna. Inte skavsår dock ;) Men men, det var trevligt där iaf. vet inte riktigt vad jag ska skriva. eller jo en grej, på vägen dit från bilen sa felicia:
 Jag vill vara i kungariket. Jag vill verkligen vara i kungariket!
hahaha, det e nog inte så kul om man inte känner henne eller hörde det på riktigt men nedå Xd det var kul.

Nu är det typ bara 13 timmar kvar tills provridningen!! AAH. Längtar skitmkt men endå inte >.< haha, aja vad ere värsta som kan hända lixom? Jag får inte hyra nån av dom för jag e för dålig. Risken är inte speciellt stor men om det skulle hända ivf så får jag väl fortsätta leta. SKÄRPNING TOVE. Det kommer gå bra :) (önska mig lycka till (A))

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du har nog världens gulligaste kusin :)
Jag önskar dig lycka till <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback