jag låg på topp 25 på um en dag :P

image54 

Jag har tråkigt >.< jag vill så gärna göra något ikväll men jag vet att jag aldrig kommer bli frisk om jag inte är hemma och tar det lugnt :/ men ska nog ta en liten prommis sen för att få lite (frisk XD) luft ^^

Idag har jag kollat på OC ca 4 timmar, ätit kycklig med ris , JAG KÄNNER SMAK IGEN :) , sett stockholm boogie IGEN, haha. vad mer.. lekt lite med Ace, ska passa han två veckor till nu ! <3 sen har Felicia vart här som vanligt XD hon e lite rolig ja. Ikväll kommer en dokumentär "jag vill vara anorektisk" typ folk som har det som anser att det inte är en sjukdom utan en livsstil. Verkar intressant, 22.00 på trean :) , Jag borde städa lite nu men orkar verkligen inte! >.< ska ta en kopp te tror jag ^^ Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Klara

Usch vad surt att vara sjuk på sommaren "/
Vad gott med kycklig,blev jätte sugen nu, du får skicka lite med posten! x)
Typiskt att jag inte har trean, jag hatar vår tv ><
Té är mysigt :)
Puss bejb <33

Postat av: Josefine

Å jag vill också se Stockholm Boogie, älskar den filmen =)
fan att min va trasig :(

2007-07-24 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback