Så du visslar med mig ba! XD

Guten morgen ^^
Igår kom tyskarna till Rönninge! Vi åkte till lilla irak för vi skulle kolla om systemet vatr öppet. Men det vare inte så vi åkte tillbaka till rönninge. Sen åkte vi till kalleviken och softade som fan ^^ Drack öl, cider och likör ;D, spelade lite fotboll och bandminton( inte jag dock), å inget speciellt bara ^^  Senare vid 7 kanske, kom Anna och övade sin tyska med dom! Hon var fett duktig asså ^^ Vid 9 var jag tvungen att cykla hem för jag skulle äta och packa. Åt ingen frukost och under hela dagen åt jag några bullar och en glass ^^ åsen när jag cykla hem så fick jag skiitont vid lungorna (asså den höjden) både i fram och på ryggen.. kunde nästan inte cykla :(

jaa typ.. ska snart åka till värmdö, där båten ligger.. nu ska jag packa klart och äta frukost ^^ bajs bajs.

Tjejorna: JAG SAKNAR ER SÅ DET GÖR ONT!  <'3

Och människor i de låsta tysta husen
Gläntar på gardinen och stirrar ut på gatan
Med ögon som är rädda, för allting som kan hända
Fast det redan hänt
.


Kommentarer
Postat av: carro

Jag sknar dig, Fan jag MÅSTE ha mitt lila princess party nångång xD

Postat av: Klara

Åh vad trevligt det låter :).Tråkigt att inte träffa alla bara :( men Arvika om en vecka! :D
puss baby

2007-07-03 @ 14:24:20
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Joakim

Vilka är dessa tyskar? =)

2007-07-06 @ 16:28:00
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback