*

- förlåt..
- va? för vadå?
- för att... äh det var inget.
-  förlåt för vad?
- för att jag är en misslyckad idiot.

Idag blev jag väckt kl 12 av mamma, låt mig sova vafan. Sen följde jag iaf med hon och julle till skärholmen, Det var jobbigt. Det är jobbigt att gå i affärer faktiskt. Fast kul och köpa saker ^^ Köpte en typ en trekantsbh med hello kitty åsen ett linne/klänning med massa stora hello kittysar på :D assöt. sen köpte jag ett diadem oxå . hehe. Nu är jag helpank. men får pengar imorn såå. Sen har jag kollat på film som vanligt. Sedan åt jag lite mat och det är det enda jag gjort idag typ. Letat efter laddaren till kameran och till samsung mobilen. Helt i onödan though eftersom jag inte hittade nån utav dom :@ JÄVLA SKIIIIT! Varför måste saker försvinna hela tiden? -_- nu börjar snart pip-larssons ^^ hehe :P pusshej


Kommentarer
Postat av: Louise

det kanske har med att ditt kaos på rummet har gått från att vara organiserat till att bara vara kaos? Eller också är den nån jävel som gömt sakerna? puss

2007-06-17 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback