en lista :)

Kön:
( ) Pojke
( ) Flicka
(x) Könlös

Ålder: 70

Hur många (riktiga) vänner har du?: 185
Intressen: Odla pubeshår
Skostorlek: 52
Antal mössor: 10 + en tomteluva
Favoritämne i skolan: studiedag
Vad vill du bli när du blir stor?: telefonförsäljare
Har du en partner?: nej, 3
I så fall, hur länge har ni varit tillsammans?vet inte
Hur träffades ni?: 2 på nätet och den sista i polen
Hur lång är du?: 1 meter
Hårfärg: grönsvart
Favoritfärg: diarrefärg
Hemsida: vilken?
Favoritaffär: nej
Mobilmärke: sony förfan (H)
Hur mycket vatten dricker du på en dag?: lika mkt som jag kissar
Favoritgodis: choklad
När kliver du upp på morgonen?: 47 minuter efter jag vaknat
Vilken dagstidning läser du helst?: More
Favoritartist: nej
Favoritlåt: nej
Musikstil: imow.
Bästa datorspel?: tekken (tvspel asså, dataspel e töntigt)
Favoritfilm: -er
Favorit-skådespelare/-erska: nej
Vad tycker du bäst om på cirkus?: tigrar, ciruks är koolt
Vilken biofilm såg du senast?: pirates
Har du husdjur?: nej för jag kan inte ta hand om dom
I så fall, vad heter din djur?: MITT djur heter stig
Har du testat droger?: ja ,  cannabis är favoriten
Har du tänkt tanken att skaffa barn innan du fyller 20?: nejje
I så fall, har du försökt skaffa barn?: ja
Favoritkonstnär: Klara
Favorittavla: min affish på håkan <3
Klädstil: svart, kitty,  rosa
Har du haft någon könssjukdom?: ja inte
Favoritförfattare: Ulf stark (H)
Bästa boken: kukbruk
Favoritbok på engelska: inte läst¨nån
Godaste maträtten: pizza osv
Bästa grönsaken: (AVOCADO E EKLIGT) gurka ^^
Vad äter du till mellanmål?: mackOR
Vad åt du till lunch igår?: MackOR
Har du någon gång blivit mobbad?: antagligen men jag e så borta så jag märker det inte.
Har du någon gång blivit misshandlad?: ja :(
Har du någon gång blivit våldtagen?: näpp
Har du någon gång hotats till livet?: ja massa ggr
Har du skadat dig i ett gängbråk?: vadå gängbråk?
Tycker du om dina föräldrar?: eeh olika
Har du några syskon?: ja :(
I så fall, tycker du om ditt/dina syskon?: hade hellre haft en hund
Vilket politiskt parti är bäst?: vänster XD
Är du med i något ungdomsparti?: ja alla
Kommer du rösta i valet?: ja det tror jag. Piratpartiet
Tycker du att piratkopiering ska tillåtas?:HAHAHAHAHAHAHAHAHAH  ja.
Är du rädd för att bli övervakad?: ja i duschen för då är jag så snuskig
Tror du på någon gud? Vilken?: ja gud
Brukar du helhjärtat be till denna gud?: ja var 5:e minut
Ska du resa utomlands i sommar?: kanske om det blir regn hela sommarn
Favoritresmål?: utomlands
Bästa maträtt du ätit utomlands: pizza (det ere enda jag äter utomlands
Hur många länder har du varit i?: många
Läser du serietidningar?: ja förfan
Favoritserie: KYLE XY OCH JAG SKA GIFTA OSS
Är du modeintresserad?: neeee
Hur mycket köper du kläder för per månad?: inte mkt tror jag köper mest mat
Hur mycket köper du smink för per månad?: 100 000 ca, ibland lite mindre
Är du snygg?: om jag var en flodhäst skulle alla foldhäst grabbar dreggla över mig
Hur ofta duschar du?: varje/varannan dag
Gymmar du?: gud nej
I så fall, hur ofta?: varje dag
Är du stark?: ja
Utövar du någon sport? Vilken?: ridning fast det är ju ingen sport. (jag dresserar hamburgare)
Har du spelat på elitnivå i din sport?: nej tack å lov för dte, äkta pressen
Gillar du sport på TV?: ibland så
Vilket lag håller du på i ishockey?: jag kan inga lag i hockey
Vilket lag håller du på i fotboll?: dom som vinner :)
Vilken sport är roligast på TV?: fotboll om det e landskamp
Brukar du gå på teater, musikaler och/eller operor?: ja speciellt operor <3
I så fall, vilken är den bästa uppsättning du har sett?: Hugo och Ofelia
Är du intresserad av vetenskap?: ´jaaa <3
Favorit-vetenskapsman?: Albert Einsteim
Är du filosofisk?: ja som fan
Favoritfilosof?: Mahmud Abdil

Kommentarer
Postat av: Fredrik

You're wierd :P

2007-06-18 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback