I love my baby to death

Heej
Idag red jag och det gick skitbraaaa :D :D asså shitt hon var fett mjuk och allting å jag fick äkta mkt beröm utom att jag kollade ner istället för framåt hela tiden. Vet inte vfr jag gör det men det känns enklare typ XD Vi gjorde en dressyrövning med "skolorna" dvs, öppna och sluta och ja :P haha, orkar inte förklara men det var iaf ett moment i medelsvår dressyr ;D

Sen efter ridningen åkte jag å mami till ica å jag var sjuuukt hungrig då så jag tänkte köpa en kycklingsallad men så erom sluut :O asså min otur. Så jag går hem och äter och sen kommer pappa¨å gnäller på mig som vanligt. "från och med nu ere förbjudet för dig att färga håret i badrummet eftersom du nu har bevisat att du inte ens kan göra DET utan att förstöra nånting" ASSÅ KAN DU BARA DÖÖ ELLER NÅT :'( Jag orkar verkligen inte leva med dig. Och du orkar ju inte leva med mig heller, jag vet att jag oxå gör fel. Men jag tycker inte det är lika viktigt att allting ska vara så jävla pedantiskt rent hela JÄVLA tiden! Du borde flytta härifrån med Julle, ni två passar bra. Gillar att städa och hacka på folk.  :'( seriöst, vill nån adoptera mig?!

I tried to be perfect
But nothing was worth it
I don't believe it makes me real
I'd thought it'd be easy
But no on believes me
I meant all the things that I said

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback