I love them :D

Fick låna Martinas hörlurar :D <3 asfina å värsta bra :D

Igår var jag med Martina och Lollo hela dagen. Först var vi i södertälje på HM i nåra timmar :P sen åkte vi hem till mig å färga håret (inte lollo though), sen efter det åkte lollo hem å keka å medans kollade jag och martina på vänner ^^ sen satt martina vid datorn när jag kolla på extreme home makeover. Sen kom lollo tillbaka, då åkte vi till bergvik å satt där. Vi sjöng högt som fan åsen så kommer det en bil och ställer sig precis vid bryggan och lyser på oss med helljuset och vi tänkte precis dra då men vi vågade knappt gå för vi trodde hamn som satt där skulle komma å skälla ut oss XD men sen gick vi iaf men han sa inget. Sen när vi gått körde han bara iväg igen :S .. så han trodde säkert att han lyckades skrämma bort oss men vi tänkte ju redan gå! faaan oxå :P men det var kul.

sen idag har jag inte gjort så mkt utom fixat mig å kekat frulle typ.. trror jag ska kolla om det e nåt bra på tv! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Louise

de va fett kul på kvällen iaf :) men du nämde inte när ni sextrakasserade mig!!!!
fyfaan va lågt de va!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback