krattis julle :)

Idag gick jag upp klockan 9 för jag blev väckt då :@ har inte gjort så mkt idag, ätit och kollat på populärmusik från vittula, den var bra fan :) Sen imorse såg jag sthlm boogie igen, asså så jäävla rolig den är XD "förlåt att jag brusa upp" hahahaha jag doog!

Ikväll ska jag till Patrik oinbjuden ^^ trevligt. Hoppas han inte blir arg eller nåt :S  jag e typ cp. och jävligt röksugen. Jag håller på å sluta typ. Idag har jag inte rökt NÅT (fast kommer la bli ikväll) igår tre st tror jag, i förrgår INGEN! det ni! men efter sommaren ska jag verkligen verkkligen sluta! höh.

ååhh jag har skittråkigt! ska nog gå hem till Lollo, hahah. mobbat XD sen funderar jag på om jag ska cykla för annars tare så jäävla lång tid. det e tråkigt att gå.. hum.. nej jag går nog endå. Döda tid typ ^^ hejdå! ses snart lollo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback