the earth says HELLO!

shabba shenna hallå-
Jag känner mig lite geeky , HAHA. fult XD hahaha. öh whatever. jag ska egentligen sova nu så jag inte sover bort den fina dagen imorn. men kände mig lite tvungen att skriva först,. Ikväll har jag kollat på talang hos mig, sen cafeet ett tag där jag å eva klottrade ner våra armar :D sen bryggan och chilla med öl, musik å cigg. Allt man behöver XD och sällskap kan vara trevligt oxå.

juste ida var jag i stan med Jocke å Mickis :D det var skojsigt. fast innan var lite segt. först drog jag i rönninge c en halvtimme :P sedan åkte jag till tullinge XD men Mickis var seg (inte jämfört med jocke dock) så jag var där helt själv i typ 40 minuter, sen efter typ en halvtimme kom jocke så då åkte vi finally. och io stan hittade jag UNDERBARAST klänningen <3 ska ha den på avslutningen med min prinsesskrona (A) vet inte vad ja ska ha för skor dock men det blir väl conversen som vanligt :P haha. shit, den dagen ska jag vara happy! :D

nu ska jag fixa mig å sen läsa Julia XXDDDD hahahaha min syrra premenerar på den å den kom idag å hon e inte hemma /(A) haha. aja, puss å puss

Mina vänner ställer upp  (mickis version: "ställ er upp mina vänner" hahaahahah idioti XDD )

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag sa faktiskt "res er upp mina vänner" :P

2007-06-02 @ 10:53:37
Postat av: Joakim

Nu ska du inte vara taskig och kalla mig seg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback