u.g.l.y

ikväll mår jag riktigt jävla pissigt och tänker inte skriva värsta inlägget varken vad jag har gjort idag eller hur jag mår. För inget av det är intressant. det blir kanske ingen häst efter sommarn iaf, tror jag skulle sabba allt. kan jag ha ansvaret för en häst när jag itne ens kan ta hand om mig själv? Dessutom är jag dum nog att ringa till gården halv 11 på kvällen så ägaren där är assur på mig. Fan har aldrig tänkt på att jag blir ännu dummare och dessutom impulsiv när jag dricker.IDIOT. dags för te tror jag. hejdå


Kommentarer
Postat av: Klara

Tror visst du skulle kunna ta hand och om en häst! Det är nog lättare att va motiverad att ta ansvar för en häst än sig själv om man som du inte är
särskilt förtjust i sig själv. Aud (stavning?) verkar inte vara någon långsint person heller och det kan välknappast påverka om du får hyra en häst där. Haha, de flesta blir nog en smula dummare och mer impulsiva när det dricker :P

Postat av: Tove

hoppas inte det :( ska vänta med att ringa till Måndag och låtsas att jag aldrig ringt dit förut :P <3

2007-06-22 @ 13:19:25
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback