Don't tell me it's not worth dying for.

Jag vill inte finnas, jag vill inte att världen ska finnas. Jag vill att jorden ska dö ut. NU!
Just nu lever för dig. Att få träffa dig¨på onsdag. Jag vet hur mkt jag kommer sakna dig, hur länge jag kommer gråta, och hur många sidor onödigt skräp jag kommer skriva om mig själv.. när jag kommer hem. Men det äre fan värt. Att känna din trygghet igen, med dig mår jag bra. Längtar så extremt mkt, men samtidigt vågar jag inte göra det egentligen. Om det av nån anledning inte blir av. Jag kommer gå sönder om möjligt ännu mer.
Shit vad jag önskar att det här ska ta slut nu.. alla frågar alltid om jag är beredd att kämpa för att må bra. Visst självklart. Om jag bara visste vad det är jag ska kämpa för! Läste ur gamla dagböcker

September 2002: Jag är så jävla ful och fet och helt misslyckad!  Jag hatar mig själv, vill faktiskt DÖ! Önskar att nån kunde hjälpa mig....

april 2004: Försöker låta bli att tänka i skolan. Gråter ut hemma istället. Tror jag har gråtit mig till sömns flera dagar i rad nu, känns som att ingenting nånsin kommer bli bra!


Blev ganska chockad, minns inte att jag skrev det där första när jag var 12 år! Men fattar ni vad jag menar. JAG MINNS INTE HUR LYCKA KÄNNS! Jag vet hur det känns att skratta när nån säger nåt roligt. Men jag har aldrig skrattat bara för att jag är lycklig. Eller lyckotårar? Är det nåt jävla påhitt eller? Jag önskar mig ett perfekt leende och renhet.. <3 . Nu vill jag bara vara luft och inte finnas till. Orkar inte vara till besvär längre. Jag är endå bara ful och tråkig..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag vet inte vad jag ska säga, vet ju hur du känner dig. Men jag lovar att alltid finnas här för dig. Okej? (L)

2007-03-11 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback