DU ÄR MIN PAINKILLER!

Shoho,
idag efter skolan har jag haft trevligt XD haha vilken mobbad mening. hursomhelst, först var jag hemma och kollade på pearl harbor men jag har inte lekt med nån på äkta länge så jag var lite sällskapsjuk (A) så jag  gick å mötte Lollo på stn när hon kom med tåget , vi gick hem till Klara, sen skulle klara åka till sin häst så vi gick till stn å mötte Martina :) Sen när vi hängt me hon ett tag skulle lollo hem så då gick jag å martina hem till mig å kollade klart på pearl harbor å sen kolla vi på gisslan :D Jag förstår inte riktigt den filmen men den e bra endå :P Martina gick just hem å jag e bajstrött så jag ska la typ sova eller nåt (A) jag sover så jäävla mkt, lägger mig vid typ 10-11 (hahah mobba mig inte :P) och om jag ställer klockan på 8 så ere endå skiiiitajobbigt att gå upp!! Skönt det ska bli med lov så man kan sova ut som fan xD bajsbajs.

Toarulle, toarulle, jag ska köpa toarulle
toarulle, toarulle

Kommentarer
Postat av: Louie

Toarulle toarulle! Jag hade också väldigt trevligt efter skolan! Sötnöt(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback