Du har allt utom en get.

Heej :)
Idag är humöret lite bättre. Trots att jag gick upp halv 6 imorse för att åka till Forsmark med klassen xD. Det var riktigt tråkigt där faktiskt. Men på bussen dit och hem hade jag roligt med Jocke och Mickis. :D hih. Snacka lite med maria idag me :) då blir man alltid glad. + att det var världens superväder! Jag har gått utan jacka hela dagen. enda gången jg frös var när vi stod vid skolan å vänta på bussen klockan 7 på morrnen ;D men sen när vi åkte hem stog jag på perrongen å frös inte ett skit! tyvärr ska det inte bli lika varmt resten av veckan. däremot vet jag detta:

♦  Våren och värmen ÄR verkligen på väg, temperaturen kommer stiga flera grader dom närmsta veckorna.
♦  Mars, April och Maj kommer bli ovanligt varma i år
♦  I sommar kommer medeltemperaturen stiga med drygt 2 grader!

DET NI! :D :D moaha, kommer bli riktigt skönt :) Längtar. hum, man mår bättre av att längta till saker.. dfr måste jag lista upp det jag längtar till-
Onsdag: ska träffa Maria!! :D
vecka 14: påsklov, daaah :P
1 april: allmänt kul och vårigt ;D
5 april: fyller år!
30 april-1 maj: LEDIG!
17-18 maj: leedig igen :D
8 juni: SLUTAR SKOLAN!!!!!! :D :D
13 juni: ska på julles avslutning :D hihi :P

Nu ska jag sluta skriva massa crap ^^ har hoppat studsmatta idag det e roligt. fast jag känner mig så tom efter. det e lite läskigt. Kan börja hoppa istället för att skära mig :P fast.. nej.. vi får se hur det blir med det där. Just idag är jag åtsminstone glad :) Pusshejs


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker det var en jättebra idé, hoppas ist för att skära. :) (L)

2007-03-12 @ 22:38:55
Postat av: Louise

Fy fan va söt du är! nu blev jag glad :D ska fan också lista roliga saker men det får bli nån gång när min huvudvärk har släppt...:) puss puss

2007-03-14 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback