En himmelsk drog

                                       En himmelsk drog

Är hemma idag också. Fan jag kan inte ens njuta av det för jag skäms så mkt. hur kan jag vara så svag? Imorn och på fredag ska jag gå på varenda jävla lektion, vad det än krävs! Om jag så måste låsa in mig med en påse och göra andningsövningar. JAG SKA KLARA DET! 2 ynka dagar! Fredag är dessutom halvdag. åh, jag hatar mig själv, misslyckade jävla tönt.

Sov ca 12 timmar inatt igen. Sover inne hos Julle å har gjort det hela veckan faktisk :) bäst för oss båda I guess.. Jag vill inte vara ensam längre för jag litar inte på mig själv och Julle har alltid hatat ensamheten. För vi har varann ;)  Idag har jag kollat på TV, tagit massa egopics som jag ska lägga upp när bdb börjar funkar, suttit vid datorn men inte alls mkt faktiskt.

Igår var jag och red, det gick ganska jättedåligt, hon var ovanligt stel och hård i munnen som hon inte alls brukar vara :( men det var väl jag som spände mig eller nåt av nån anledning. hursomhelst, det var kul å träffa lite folk iaf :) Innan det var jag lite med Martina oxå :) hum, ska kolla om det går att komma in på bdb nu -.- Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback