gaah hur ska jag göra ><

Frukost: ½portion gröt (46)
Lunch:2 knäckebröd , ½ äpple (130)
Mellis: ½ portion gröt.(46) 10 russin (~15) (VAFAN JAG GLLAR JU INTE ENS RUSSIN?!?!)


Asså det märks att jag äter liite lite för min hjärna börjar fucka nu. Idag satt jag å tänkte: vfr gör jag detta nu? Varför inte en månad innan "bikini-säsongen" för jag vet att jag kan gå ner snabbt om det behövs. Sen när min mage skrek efter mat gick jag automatiskt å tog fram choklad men jag hann hindra mig själv :D stog å kolla på den och tänkte kolla på innehållsförteckningen hur många kcal det var men det fanns inga och då vågar jag defentivt inte inte äta den! om jag nu äter nåt så jävla äckligt måste jag åtminstone veta hur mkt smuts och äckel jag stoppar i mig.
Men hursomhelst.. jag vet inte om jag kommer klara helgen :'( tänk om jag lyckas förstöra allt?! Typiskt mig..

oh haha jag måste bara berätta. På måndag ska våran klass till forsmark! xD vi ska samlas vid skolan KLOCKAN 7!! För dom har bokat en buss till oss (det tar två timmar att åka dit) såblabla.. å vi ska vara där hela dagen och ha tråkigt å det finns typ resturang å cafe å allting där :| :'( fuckfuckfuck. jag vill vara sjuk igen >< aja nu ska jag sluta vara negativ

Idag var vi på naturhistoriska. det var ganska halvroligt :P jag var trött. vi typ ah gick där å kolla hjärnan åde.. sen i slutet vare bara jag, mickis anna, jocke å fröken kvar. vi kolla på dinosaurier å dom lura mig :( det var en liten ödla där å dom ba: kolla den där lever! fan dum som jag är går jag på det oxå >< sen efter typ nån minut dom ba: kolla nu rör den på sig! Jag: men ååh det är ju en robot typ :( what a dissapointment. :P ... Asså seriöst, vad ska man göra ikväll?!? Pissigt väder, inget på tv(?).. jag har typ tröttnat på datan, finns ju inget att göra >< .. nu kommer snart cityakuten. pusshej

Jag vakar över dig som gud över jorden.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Observera att du ska ha med dig ID-kort till Forsmark...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback