Idag är en saknar-dig-dag :(

Goddagens, nu har jag lov och det är jävligt äckligt skitskönt! (A)
Idag började jag som vanligt klockan halv 1 med engelska. Vi kollade på Ice Age 2 , sen hade vi svenska och då fortsatte vi om medeltiden och kollade på en film från island?! Det var konstigt ungefär. Efter skolan åkte jag och Mickis till tullinge station och köpte drickyoghurt. det var trevligt fast det var snorvarmt i bussen så det kändes lixom som sommar eller nåt, det var ju kind of sad för jag vill ha riktigt sommar istället. Men sen så åkte jag iaf till rönninge men tut-tut-tåget. Där vänta jag på Lollo , jag trodde hon skulle gå hemifrån sig så jag tänkte typ gå å möta henne, sen när jag kommer till tunneln så ringer hon å säger att hon är på station :P haha. sen en halvtimme senare än jag kom så kommer eva med tåget oxå. Så vi tre går å fikar å möter först Martina, sen Kakan, åsen Jessica faktiskt :D Fan rönninge är FÖR litet XD.

oh shitt, jag fick nästan en hjärtattack idag! För jag ev och lollo stog å hängde vi övergångsstället(haha XD å dog lite, ådå kommer såklart min mamma i bilen genom tunneln!!! Så jag slänge iväg min cancerpinne fort som FAN!, jag tror inte såg nåt XD shit asså jag dog lite grann, om hon hade märkt hade det blivit ett jävla liv å jag hade inte fått åka till Arvika :O men men.. nu vill jag äta middag så¨jag ska se ifall den klar XD pusshej!

(haha ordspråk eller nåt från medeltiden :P)
En man som är ovis och illasinnad
hånler åt allt han hör
vad han borde veta, det vet han icke:
att han ej är fri från fel.

En matglupsk man utan måtta och vett
äter så han äter ihjäl sig
ofta gör magen en man till ett åtlöje
om han kommer bland klokare folk
HAHAHA XD

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Orka med medeltiden x) haha

2007-03-30 @ 19:37:19
Postat av: klara

haha, jo rönninge är jävligt litet vafan :P

2007-04-01 @ 11:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback