Jag behöver dig..

Frukost: en fjärdedels portion gröt + 1 banan (122)
Lunch: -
Mellis: en macka med lättmargarin(90)
Middag: Två matskedar soppa (~15), en ananasskiva och ett litet glas med smoothie ( 115)

Idag har varit en riktigt tråkdag. Har glott på vänner, babylonsjukan och stallkompisar. Annars sovit och suttit vid datorn. Imorn ska jag gå utanför dörren för första gången på hela veckan :P jag har faktiskt ingenting att skriva, mer än att jag vill dö dö dö. Gud vad roligt :) Pusshejs

I hurt myself today
to see if I still feel.
I focus on the pain,
the only thing that's real..

Kommentarer
Postat av: Louise

läste just om nihilism ..värsta djupa filisofi grejen coolt :D skulle va kul att läsa filosofi faktiskt fast jag fatta iofs inget av vad nihilism var men endå... puss puss

2007-03-07 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback