kärlek.

heejsan
ikväll har jag vart med rebecka och ellen :D + niko dåra xD och sen vid halv 2 kom hennes pojkvän mattias som var supergullig ;D hursomhelst, ´vi har först vart lite med eva och kollat på lets dance och druckit nån jävla skit ;D sen ville vi ha mer så vi gick en promenad hem till meg å hämta bärs xD då gick eva hem :( sen gick tillbax till rebecka å fortsatte att dricka som jävla grisar xD men jag hade grymt kul iaf :DD haha jag kommer typ inte ihåg nåt speciellt faktiskt, lite tradigt men aja... det var kul endå. jag vill sova men det snurrar som fan å det går typ inte att sova då. bajs på mig xD klockan e fan halv 4. hittade lasagne när jag kom hem, det var trevligt,,

Juste annars idag.. började halv 1 så när jag satt å vänta på tåget mötte jag josse som slutade vid 11 eller nåt. så hon följde me mig till skolan å vi hade en lektion sen skolkade jag sista lektionen xD vi åkte in till söder å glodde lite, sen möte vi eva å vi gick till burger kimng å satt där i några år. ^^ sen gick vi till söderhallarna å lgodde lite å sen till bion för vi skulle se en film. men vi kom inte direkt överäns om nåt , sen bestämde vi att vi skulle se Se upp för dåraarna men drog lixom Josse :S så vi bestämde för att inte gå på bio alls :P så få ringde vi till hon  å sa att vi skulle komma till tåget å på vägen dit , gissa vem vi möter? ANN-BRITT URINSTRÅLE ! xD hahaha. så vi pratar lite med henne å hon kom ihåg mig men inte Eva xD sen ser hon att jag röker å hon ba: Nej, nu kommer åsa och lasse bli besvikna! hahaha xD klockrent!
hursomhelst, nu ska jag gå å sova, pusshej

Utan vänskap, ingen kärlek
utan kärlek, ingen vänskap.

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha fan va söt hon är ann bitt asså :D puss puss (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback