men nu är det försent

Hej bajsbarn!
Jag har äckeltråk och jag ska snart gå till station å köpa cigg å sen åka till skolan å ha bajsengelska och sen svenska. BAAAAJSAAAAAAAAAAAAA! jag hatar skolan väääldigt mkt. å jag har damp idag. tehehehehehhehe. asså jag fattar inte vfr jag är hyper jag har nog sovit för mkt. dom senaste nätterna har jag sovit typ 10-11 timmar xD men sug mitt anushår där man kan sola :D BABYLONSJUKAN HALLÅ DAAAAH! xD asssååååå idag ska jag till stan igen som vanligt xD sen ska jag hem till becca å ha lite rolit å sen ere ju helg idag som alla vet typ :D så jag vette fan vad jag annars ska göra, leka i regnet :D  DET E NÅT SORTS MIRAKEL (8) asså jag har äkta dampet nu asså, vilket cp inlägg, PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHA :P Flum inlägg

2007-03-16 @ 12:54:43
Postat av: Louise

du störd fan hahahaha men asså åh det är helg och jag sitter här med min lillebror! ORKA :( hahaha men jag är endå glad puss pusss ha det bäst min älskling°!

2007-03-16 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback