När man tänker efter så går världen under.

http://video.tinypic.com/player.php?v=2hh2mog  <-- Måste ses , när jag ramlade med brädan. Det gjorde så sjuukt ont , fast skratta på ni ;D Hela min bröstkorg typ mosades å har fortfarande ont i huvvet :'(
Sho ,
Idag var jag först i flottsbro med Eva. Vi åkte snowboard å det gick väl lite halvbra. Det gick bäst att åka lift. ;P Orkar inte skriva några detaljer det hände inget speciellt precis. Fast asså vi ville inte slösa pengar på liftkort eftersom vi ändå e så dåliga på att åka så vi GICK uppfär backen hela tiden. Sjukt jobbigt men jag måste fan ha bränt mellan fem och sjuhundra kcal idag ;D
Hursomhelst , när pappa kom å hämta oss så fick han för sig att åka till ikea å jag var skiitrött. Men vi åkte dit iaf. åt först lunch , mådde helt illa från min vurpa :( men jag åt en kyckligwrap iaf ;D supergod faktiskt. Sen skulle vi köpa en tvbänk och en bokhylla till mig , men jag påminde pappa om att dom aldrig skulle få plats i bilen,. Han ba : ajuste jag tänkte inte på att vi skulle få med dom hem. Smart :P Så vi ska åka å köpa dom i helgen tror jag.
jaja orkar inte skriva mer.. Pusshejs!

Jag står på gränsen nu , vilken väg ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: caroline

Fin wurpa ;) :P haha

Postat av: Joakim

Haha, den filmen är verkligen underhållande =D

2007-03-02 @ 22:08:24
URL: http://fredagsfrackis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback