The damage is done.

Gomorron
Jag har bajstråkigt.. sov ca 13 timmar inatt, det var skönt. Spydde igårkväll igen. Jag hatar panikångest! Sen låg jag i sängen å lyssna ¨på james blunt å väntade tills nåt hemskt skulle hända. Vilket aldrig hände förstås. När jag gick upp för att äta frukost satt hela min familj där och åt lunch -.- hatar att äta frukost med värsta folksamlingen.

Igår var jag hemma hos Kakan ett tag. men viktor åkte hem vid halv 12 å jag ville ju såklart ha skuss så jag åkte med. Gjorde ändå inget vettigt där. satt bara och var ful och tråkig :) så mig. Och Lollo: Du ringde mig kvart i 3 på natten , tack så mkt :D :P Hittade du dina cigg sen eller?


You let me drowning in my tears.

Kommentarer
Postat av: carro

thaha x) jag hörde när hon ringde dej men jag log och typ halvsov då ^^

2007-03-18 @ 16:02:15
Postat av: Louie

haha jag hade legat och sovit på dom hahaha x) förlåt ska bjuda dig på en som ursäkt :P du var inte ful men jag blev lite bevsiken att du inte ville dansa med mig... så du gick hem vid halv 12 asså? typ då som jag däckade enligt eva :) spydde du av panik ångest? :S läskigt puss puss älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback