The worrying kind

Tror jag håller på å bli kräksjuk eller nåt :S Mår illa och är helt klen typ :/ aja vi får väl se om jag spyr under natten..
Idag vaknade jag vid 9, gick upp å duschade sen drog jag till station å mötte  Martina. Vi åkte till hennes skola en lite stund å sen drog vi in till stan och gick runt :) efter nåra timmar mötte vi Maria å gick å fikade :) Sen efter det skulle Martina snacka med en snubbe på en bar/resturang typ så vi gick dit. typ då jag började må dåligt :S då åkte vi iaf hem till rönninge å mötte Danne på tåget som gick runt med en jävla juice som vanligt ^^
När vi kom hem satt vi å luffa på en bänk å jag åt en macka för jag trodde att jag var så klen för att jag inte ätit nåt på hela dagen typ. men det hjälpte inte,.. sen när jag kom hem satt jag vid datorn å annars har jag inte gjort nåt idag. Pappa har bokat resan nu iaf :D :D så den 24 april åker vi till Mallis! tihi. ådå kommer dte vara vaarmt där oxå! längtar!

Vilken färg har själen älskling?

Kommentarer
Postat av: carro

ååh fan dig UNGE !! Jag vill oxå till Mallis förfan =/ har inte vart utomlands i ett varmt land på typ as länge ? :O shiit

2007-03-15 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback