Toxicity

Hej hopp
Igårkväll var vi hos Danne och hade allmänt roligt :D orkar inte skriva ner några detaljer. Men jag träffade iaf sapht , det var på tiden xD och förresten , VEM HAR MIN TÄNDARE?! :P nu fick jag ont i huvvet bara för det >< .. ivf igårkväll skulle Klara sova hos mig (eller aa asså hon gjorde det:P) så skulel vi gå å hon ba-: ööh,  ja väntar därute . Sen lyckades jag på nåt sätt förtränga det så jag bara satt kvar där inne :P Sen efter ett ganska långt tag ringer hon jag ba :shieet. Så jag går ut åså står hon där typ halvt ihjälfrusen xD haha vad snäll jag är alltså. Men sen kom vi iaf hem.. vid halv 3-3 nån gång.. :) så vi sovde till halv 11 ungefär. äkta tidigt ju för att vara oss :D höhö. hursomhelst , vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu... har lagt upp bilderna på
bilddagboken.  :D pussbajs <3

Jag kunde inte bry mig mindre!

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha det var ingen fara, var väl inte så länge vad jag minns *-) men det var trevligt där,sapht är ganska snäll =). Puss(L)

Postat av: Louie

hhaha stackars klara :) det var verkligen roligt hos danne jag tycker alkoholens inverkan på min kropp (se jag har inte supit bort alla hjärnceller) jag har inte kollat din bdb sen jag kom hem :O fan va roligt! puss puss

2007-03-05 @ 06:59:14
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback