Toxiiiic

hahahahaha jag lyssnar på britney spears XD
Idag började jag halv 1, när jag kom till skolan skulle jag ha engelska och svenska men så säger Ville att vi inte ha nån svenska men jag trodde inte på han för han säger så varje fredag när jag kommer :P men så frågade jag anna å vi hade ingen svenska den här gången!! Så vi hade en lektion bara :) men jag hade lixom gjort svenskaläxan för en gångs skull!!!! SÅÅÅÅÅ irriterande typ lixom :P men sen efter engelskan gick jag å anna å mahmoud å jobba med vårt arbete på medecinen om melankolisk depression ;D

oh jag måste bara säga: Nu lyssnar jag på Robert är en neger :DDD den äääger! hihih. asså shit jag måste gå å bajsa :P haha. Har endå inget vettigt att skriva , utom att jag är jätteglad idag! :DDD hih. Pusshej

Robert ääär du neger?
Ja, jag kommer från negerland.

Kommentarer
Postat av: Carro

brittan yeah :P hahha Puss älskar dig (L)

2007-03-23 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback