Utan dig är jag borttappad.

Frukost: - (sov ;D )
Lunch: En smoothie (170)
Mellis: ett knäckebröd med ost (11) + te (0)
Middag: en matsked makaroner(~50?)  och en halv falukorvsbit (34)

Övrigt: en godisnapp(15?) och ev. nåt litet ikväll.

hum , idag har jag som sagt varit hemma. mår trots allt lite bättre, har bara 37.8 men mamma sa att jag kunde vara hemma imorn oxå TACK GUD! Sen på torsdag ska vi till naturhístoriska typ hela dagen med medicingruppen :D *mina favoriter såklart ;D* (jag var där i helgen så jag kommer typ äga alla xD). sen ere fredag och då har jag ju bara två lektioner. Jisses vilken soft vecka detta blir alltså. ååh jag har ont i magen >< jag KAN verkligen inte äta... beror nog på att jag e sjuk .. hursomhelst , jag längtar tills den 14 mars. gooosh jag ska KRAMA IHJÄL DIG!! (L)(L) :P .. nejnej fuck me jag är ful som stryk och jag skämdes vid matbordet idag för att jag är så ful och fet >< jag  skämdes verkligen , vad är det för fel på mig? xD blabla jag är trött okej?!

Ge mig kontroll över min tid,
släpp alla trådar som nu styr mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vi är lediga på torsdag och fredag :P Studiedagar. Så jag går sista dagen imorn.
Hah, men krya på dig än en gång. :) (L)

2007-03-07 @ 00:46:56
Postat av: Kakan

HAHAHAHAHA..... va? :d, Jag måste nästan gratulera dig över att ha skrivit den mest osammanhängande skriften någonsin ;>. Allt är ju i princip en ENDA stor mening som innehåller en mängd olika ämnen.

Peace!.

2007-03-07 @ 03:40:41
Postat av: Tove

SÅÅ farligt var det fan inte. Det märks att du inte är van att läsa saker jag skriver ^^

Postat av: Louie

jag hängde med hehe men jag skriver typ ännu värre eller kanske inte ... palla hålla reda på allt man äter.. det verkar ju asjobbigt... så du ska träffa maria snart? gud va kul i sånna fall :D snälla sluta skämmas över dig själv! Du behöver verkligen inte göra det du är ju finast! Puss på dig cooling (L)

2007-03-07 @ 09:41:34
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback