Vårväder som fan! :)

Heej
Idag är jag typ glad tror jag :P Jag gick hem från tåget i t-shirt! Det var lixom 14 grader i skuggan, helt sjukt superskönt ;D Så när jag kom hem tog jag på mig shorts å gick å hoppa studsmatta, men orkade kanske typ 1 minut. Asså min kondition är verkligen den SÄMSTA, jag lovar! hursomhelst jag har tråkigt så ska skriva om hela min dag vilket jag inte rekommenderar att läsa för det hände inte dirket nåt speciellt.
Klockan ringer 07.00 å jag är trött som ett jävla as, funderar på att ta sovmorgon men nej jag hade lovat att gå på alla lektioner denna vecka (utom cp-matten) så 10 över 7 gick jag upp. Äter två mackor och ett glas färskpressad juice till frukost när julle kommer ner och säger att jag ser ut som en åsna. Tack Julle :P Sen klädde jag på mig, t'nkte igår att jag skulle ha kjol men imorse var det ca 0 grader så det sket sig. Efter det sminkade jag mig och sånt å sen fick jag såklart bråttom så jag drog till tåget. Där mötte jag Oskar lite.
I skolan hade vi först svenska och vad kan man säga om det? Vi snackade lite om medeltiden och det var ganska trist. Men sen skulle vi skriva 7 synder typ och sätta i en ordning vad som var värst åsådär. sen skulle vi skriva personer som passade in på varje synd (dvs typ Hitler åså) .. Min, Steffis, Sherstins och Jockes lista:

högst upp ("snällast"): Högmod , Gustav historialärare
2: Otrohet , Bernt
3: diskriminering här.. på det tog vi Rektorn :P
4: Slaveri: Sergej XD (nya mattelärarn)
5: Misshandel: minns inte vem vi tog..
6: Våldtäkt: Niklas/hagrid/hulken .. vaktmästaren ;D
7: Mord: Lena E. franskalärare ..
hahahah asså fan vad jag garva när vi gjorde de där asså XD

sen hade vi historia och jag lämna äntligen in mina frågor, hoppas det blir godkänt. TIll lunch fick vi pannkakor, mums :D efter lunchen gick jag å steff ut å rökte å pratade å hade mysigt :) Vi funderade lite på att städa upp alla fimpar som ligger därute men sen kom vi på att vi skulle bli mobbade för all framtid om vi gjorde det så nej, det sket sig det med :P Sista lektionen, matte! Höll på att somna helt seriöst. Läste min bok. (Linas kvällsbok 1&2) Jocke pekar på en bild på baksidan: Är det där förfjuttaren? XD haha. sen sluta vi och jag GICK till station, duktig mig. På tåget mötte jag ingen jag kände, det var ju lite tråkigt för jag ville leka med nån idag. aja, nu ska jag äta mellis tror jag om jag pallar x) Pusshejs!

Glöm inte bort att du är värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback