Vill inte tänka, vill inte känna.

image45
Guten morgen :) veti helvete om det stavas så där asså.  Idag börjar jag klockan 11.10 . skönt yeah. Då har jag bild i en timme. Sen lunch, och efter det klassråd i 20 minuter åsen slutar jag. very niice. xD Nu på morronen har jag tagit lite kort på mig själv med camen. rolit rolit. Lägger upp på bdb om nån vill se hur snügg jag är xD muaha. vill någon leka med mig idag? Typ ta en fika eller promenad eller något? det är så fint väder lixom, vill inte sitta vid datorn hela eftermiddagen :/

Nån som kollade på Anna Pihl igår? Jävligt bra det är asså! Martin har precis sagt upp sig, det är kind of sad men man lär väl se honom endå. Om han inte gör slut med Anna. aja ^^ jag funderar på att åka till skolan lite tidigare, har endå skittråkigt. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback