you give love a bad name

asså kolla, när man vaknar säger man ju lixom gomorron å man kan säga goddag och även god eftermiddag och god kväll. Men godnatt, det kan man bara säga när man ska sova, det är ju lite dumt. man borde ju kunna sig det om man är vaken på natten och träffar nån  .. lixom: Godnatt :)
aja, ikväll har jag , carro ,ev och oskar kollat på beck som vanligt x) Gamen. helt ok men en av dom sämre tkr jag :P
Jag är påväg mot sängen typ, tänkte bara skriva .. lite :P jag blir grymt sugen på att ta kort när jag ser Oskars bilder så jag hoppas det blir soligt imorn så jag kan leka lite.. tyvörr måste jag ju använda min egna kamera eftersom jag har tagit sönder skolans XD  höh, nej men jag läängtar till sängen och imorn SKA SKA SKA jag städa, jag verkligen måste! jesus. Godnatt på er <3 , och en extra kram till Carro ;)

Kommentarer
Postat av: carro

Thihi =) längtar tillspå tisdag :P hahah
KRAMÀAARA :D

2007-04-01 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback