A fucked up kid with a fucked up knife

Är så jävla sur och ledsen och allting. JAG HATAR DIG! jag vill verkligen inte hjälpa till på din jävla tävling. Kan du inte se hur mkt jag lider och avskyr det? Jag sa att jag kunde hjälpa till i NÖDFALL. För dom tävlandes skull för att ni hade planerat så dåligt förra året så alla blev värsta sura. Men ni klarar er utan mig. Du vill bara att jag ska vara med så du kan vara stolt över din sportiga och ambitiösa familj. FAKE!

Tack för att du bara anmälde mig utan att kolla upp det först. Måste du hela tiden ta för givet att jag alltid kan hjälpa dig på dina tråkiga, äckliga, kalla och stämningslösa tävlingar? Har jag NÅNSIN bett dig bygga hinder på tävlingarna i stallet? NEJ. och det skulle aldrig falla mig in att göra det heller. För jag RESPEKTERAR att du inte gillar hästar.  Det vore snällt om du kunde börja tänka lite på andra också, men det kanske är för mkt begärt, vad vet jag?

Jag orkar inte. Skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback