en fetlagd med blommig päls.

goddag, jag är hemma från skolan idag också. Damn, jag kommer ligga efter. Idag hällde jag lite Natriumklorid i mitt öga. Jag var inte säker på om man skulle ha det i ögonen men jag chansade och det SER iaf lite bättre ut men jag har fortfarande värsta feta vätskan i ögat så jag ser ganska suddigt, haha. Sen i morse kunde jag inte snacka heller men nu verkar slemmet har förflyttat sig från halsen till näsan XD fräscht jag vet, men jag har ju fan inget annat att skriva om.

Idag ska jag äta lunch med Åsa, jag tänkte att hon kunde laga mat åt oss (haha) men hon verkade tro att jag menade att vi skulle gå ut och äta så vi får väl se hur det blir, kanske hämtpizza XD oh jag e sugen på det faktiskt ^^. hursomhelst, jag tror det blir hemmakväll för mig idag. Vill inte smitta ner alla och dessutom skrämma skiten ur er med mitt öga (nej, men det äär bättre nu) hursomhelst, vi får se. 

I'll slit my throat with the knife
I pulled out of my spine.
maybe when you find out that I'm dead,
you'll realize what you did to me.
and if my lungs still let me breathe,
would you be there for me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback