I love you, is that okay?

bajs skit och fan. Började dagen med att komma till nationella provet i matte utan MINIRÄKNARE! Gjorde dock så gott jag kunde, fan jag visste att jag nån gång skulle få sota för att jag är så slarvig. Jag blev såklart färdig först och hade tråkigt i skolan. Sen var det bild och jag gjorde INGET! det påminde om lektionerna i nian vissa perioder då jag bara satt och stirrade. Sen åkte jag hem, för jag skulle vara ordförande på klassrådet och jag VÄGRAR! Hatar min klass och vill jag stå och bli utstirrad av ett gäng nördar? Nejtack. Så jag åkte hem till rönninge och gick en liten promenad för att i´jag inte skulle bli så rastlös sen. Vid halv fem börjar det spöregna och då ska jag såklart gå till tåget. I östertälje fick dom växelfel (det var t.o.m NYTT tåg) så jag fick springa som en jävla idiot till bussen. Jag kommer till stallet och får veta att vi inte får rida på utebanan, så det blev ridhuset och det gick såååå dåligt! verkligen dålig och sämst och bajs. Jag skäms verkligen. Hästen var lat och slö och det var även jag :( fan alltså, jag vill inte rida stora tunga hästar! PALLA LIXX! åh.

Direkt efter stallet åkte vi hem en snabbis och sen iväg  till Julles dansuppvisning. Dom var ganska duktiga. Fast stora gruppen var rätt dåliga för dom .. jag kan inte förklara men när dom gick så ska man ju lixx inte gå som vanligt? Utan mer "överdrivet" men dom .. asså det var bara fult :P typ stela och allting.

Sen gick vi hem till Åsa och drack champagne. För igår köpte hon en ny lägenhet (den ovanför hennes nuvarande :P) och idag sålde hon sin egen. Snacka om röta ^^ Så dom kommer flytta upp typ på kristihimmelsfärd. nicenice.

Det var min dag typ.. Imorgon är jag ledig! höhö. hejdå.


Kommentarer
Postat av: carro

Haha , så åsa har liksom köpt lägenheten ovanför ? fan hon skulle ha behållt dne undre oxå x)
Jag vill oxå vara ledig "/

2007-05-08 @ 22:18:41
Postat av: Tove

jaadu, den som ändå ägde 3 miljoner (A)

Postat av: carro

haha :P äsch då .. Råna en bank :O

2007-05-09 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback