nu har jag skrivit exakt 600 inlägg

shohej.
jag är hemma nu men mitti nternet e paj så jag sitter i skolan. har slutat med ska keka lunch i skolan endå XD iaf. jag hade trevligt på mallorca^^
vet inte vad jag ska skriva vad vi gjorde typ men på förmiddagen låg vi vid poolen och chilalde, typ spelade pingis, volleboll å badade, sen på eftermiddagen brukade vi ligga på starnden å leka runt där ^^ efter det gick vi på resturang (jag har ätit pizza, hamburgare, pommes frites och spagetti bolongese) hela veckan :) senare vid 8 var vi tillbaka på hotellet igen för det var typ minidisco som tia och felicia var med på. sen efter det var det en show, en gång vare en akrobat som var där och det var typ massa folk som kollade på då för det var ju lixom koolt XD åsen så satt jag ganska nära och då tog han upp mig, pappa och en annan kille på scenen, först hoppade han över min pappa typ å bla bla :P sen vae min tur å jag var tvungen att lägga mig på golvet och sen gick han på händerna över mig, asså på längden lixom ^^ sen pussa han mig på pannan när han kom till huvvet XDD haha det var skitpinsamt ^^ ... sen sista dagen var det "las vegas" show. då spelade jag, min brorsa å en som heter sofia nåt spel och då vann min brorsa en champagne flaska men Åsa sa att hon var min brorsas mamma så hon fick den XD haha. det var skitkul.

iaf sen efter showen brukade jag, julle. min brorsa och två andra som heter Pille (philip) och Sofia leka runt ute XD sen var en annan kille som var med ibland som hette vincent, fast vi kallade honom för vicnet XD för förstra dagen typ sa axel till åsa ba: vi har träffat en kille som heter Vicnet, hon ba: men det kan man inte heta XD så baar för det fick han heta det :D

men nu orkar jag inte skriva mer :P pusshejs

Kommentarer
Postat av: Eva

kul att du hittade lite lekkamrater dära xD puss å kram

2007-05-02 @ 17:23:47
Postat av: Louise

hhaha fan va skoj allt lät! så jävla najs :D hihi kul att du blev upptvingad på scenen x) och va bra att åsa fick flaskan som kompensation för den som blev snodd typ :P puss puss älskling!

Postat av: carro

Hahah m Äntligen ör du hemma <3 :D

2007-05-02 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback