Tänker på dig.

Hejsan.
Jag är bra på ngt :) Visade lite av bilderna för min bildlärare idag och hon sa massa bra saker :D
- Helt klart MVG-nivå
- Jag hoppas verkligen att du fortsätter fota
- Du har talang för det här
- SUPERFINA FOTON! Det känns lixx i magen när man kollar på dom
och lixx, ÄNTLIGEN har jag lyckats med något i skolan. Visserligen ingenting som jag behövde göra men iaf. Och ingenting viktigt eller så, men jag är BRA på ngt! :) hih (inte för att skryta eller så)

annars idag hade vi engelska och min lärare hade tyvärr inte glömt bort att jag inte lämnat in bokrecensionen >__< skit då så jag måste leta upp nån på internet och skriva om den XD (Y) sen hade vi som sagt bild och gjorde det där. fast innan visade Klara mig sina bilder som hon ritat. GRYMMA :O asså riktigt snygga!
Till lunch fick vi fisk som smakade peppar :'( så jag åt spagetti.
 Sen slutade jag (har egentligen klassråd men det är min tur att vara ordförande, har inte vart där på 3 veckor (A), så jag satt typ utanflr klassrummet å vänta på att jag skulle gå till bussen, ådå kommer Jack där å ba: Vi har bööörjat, jag ba: Säg inte att jag e här!! han ba jo. .. så jag sprang ut å gick till bussen iaf :P satt där i en kvart å hade tråkigt. Å nu har jag precis kommit hem.

Min roliga dag det. Men sen ska jag iaf till stallet å träffa Felicia. DUMMMER SOM INTE KOM FÖRRA VECKAN! det hade gått jättebra för dig, vet det <3 men men, idag ska vi dressyra ^^ Alltså Klara (och SOFIA, KÖP INTE EN TILL JÄVLA HÄST XD) , jag vill verkligen ha stallplatsen. 

2496, då lever förhoppningsvis inte vi. Men det vorde ju shysst om vi gjorde XDD

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad är det med 2496?

2007-05-22 @ 16:24:02
Postat av: Tove

dunno, men dom säger så i slutet på en låt :D har aldrig pallat ta reda på varför ^^

Postat av: Louise

LÅter som en bra dag :) de är väl visst viktigt att va bra på att fota? hellre de än att va bra på groddjurs anatomi:P haha
schysst snubbe den där jack hehe men men pusshejs!

2007-05-22 @ 16:57:08
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Klara

Du är så bra på att fota =) jag satt typ och var värsta stolt över dig när hon kolla på den ^^ <33 puss

2007-05-24 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback