Tårar och ångest.

Det blir en hemmadag för mig imorgon igen. Men jag lovar, efter kristihimmelsfärd är det tre skolveckor kvar. Jag ska komma VARENDA dag (om jag inte mår riktigt dåligt). Så jag kan känna att jag förtjänar sommarlovet sen och verkligen kunna njuta av ledigheten. Så imorn ska jag sova, slappa framför TV:n och jag MÅSTE plugga. Om jag inte lyckas ta mig samman imorgon och plugga är jag körd. Om jag får IG i medicin blir jag defentivt skickade till en hjärnskrynklare. Eftersom det är jag ju intresserad av, men jag orkar inte ta in mer i min hjärna. Jag orkar ingenting, har tappat lusten till typ allt som jag tyckte var roligt förut. Jävla svacka.

Klara, snart vill jag rida till kalleviken :D (om det blir varmt snart) jag längtar supermkt. Bara du&jag och pållarna, hihi :) <3
Sen så vill jag oxå cykla till "hemliga" stället ni vet :D DET MÅSTE BLI VARMT SNART! åsen så måste vi tälta nån gång oxå. Syrran gjorde det igår å dom frös inte ens å hade skitkul. Komigen jag vill ha roligt :)

Kommentarer
Postat av: Louise

min lillebrorsa va ju där x) lucka till me plugget.. puss

2007-05-13 @ 22:17:53
Postat av: carro

Åhh , :D sommar vill ha nu :D vi måste ha fetaste avslutningsfesten :D den ska slå förra årets ;D
Love

2007-05-14 @ 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback