Tell me what you are thinkin'

Hej hopp.
Jag gick upp för tidigt idag. Eller egentligen inte men jag vill inte vara med på matten och gympan idag. Kan nån ge mig nåt tips på hur jag kan sluta skolka så mkt?! Seriously, detta kan inte vara bra. denna VECKA har jag skolkat 6 timmar! Jisses:P aja whatever det löser sig (sa tanten som bajsade i poolen) XD

Kan berätta om min dag igår.
Gick upp vid 10, satt lite vid datorn i nån timme. Sen gjorde jag iordning frulle och sen kom det bästa på hela dagen: BROKEBACK MOUNTAIN! <3 så jag kollade på den och den var.. bäst bara bäst och jag älskar den filmen väldigt fucking mycket. Speciellt vissa scener `(A) hahaha. när den var slut kom Julle hem typ. Vi kollade på vänner ett tag. Sen ringde Åsa och ville ha hjälp med att flytta åsådär. Så vi gick ner till henne och målade hennes kök medan hon och mamma åkte till Ikea. När dom kom hem bärde vi in en jääävla massa stuff uppför trappan. Och Viktor that son of a bitch stog å kollade på :@ hahaha. Sen var klockan typ 7. Då beställde vi kebab :D <3 i slutet gick jag ut å åt min för jag skulle kolla på en grej eller nåt XD åså spillde jag lite sås på hennes lilla väg där åså lura jag mamma att det var min spya :D hon gick lätt på det :D hahah det var roligt. Fast jag tyckte synd om henne sen så jag sa att det var ett skämt XD Så efter kebaben så byggde jag å julle ihop en säng snabbare än Åsa å mamma byggde ett sorts tvbord som hade a very simple construction! haha XD Vid halv 10 gick jag iaf hem, fast jag hade fett skojjigt typ :D

Så nu ska jag snart (om 40 minuter) gå till tåget :D Bajsbajs.

Kommentarer
Postat av: Klara

Åhh den filmen är så söt <3 :D
Haha lata jävel viktor :P det börjar bli ont om gentlemän hehe..
Aja puss<33

2007-05-24 @ 14:47:32
Postat av: carro

Låter som en kul dag :D Haha

2007-05-24 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback