Vitt och rött <3

Jag mår väldigt väldigt konstigt. Är helt shakig och känner mig svag och I dont know.. Det är läskigt. Borde kanske lägga mig men jag är inte ngt tired at all. Nej, det blir nog en kopp te och a film. hehe. Jag kommer dö i skolan tomorrow, jag vill inte åka dit men i have to :( Jag har lovat och svurit. Jag hoppas att next year rullar lite bättre. Och att jag inte måste ligga en timme varje kväll och figure out vad jag ska göra med morgondagen.

Nu ikväll har jag varit med Klara, Lollo, Eva och Martina. Vi badade vid Bergvik å sen satt vi där och frös å prata lite. Jag kände mig dock väldigt asocial as usual. Har jag förändrats? som person lixx? det känns så men det kanske bara är in my mind.. jag vet inte.

Jag minns allt som igår.

Kommentarer
Postat av: Louise

va du va inte asocial?? seriöst :) vi chillade ju då behöver man inte underhålla alla ... asså ta't lugnt du är fan en av de mest sociala männsker ja känner. Jag menar vi känner ju varandra då finns de inga krav på att man ska va rolig och pratglad tkr inte ja iaf :D du kände säkert bara så för att du va lugn och inte ditt flippade och spralliga jag <3

Postat av: Louise

va du va inte asocial?? seriöst :) vi chillade ju då behöver man inte underhålla alla ... asså ta't lugnt du är fan en av de mest sociala männsker ja känner. Jag menar vi känner ju varandra då finns de inga krav på att man ska va rolig och pratglad tkr inte ja iaf :D du kände säkert bara så för att du va lugn och inte ditt flippade och spralliga jag <3

2007-05-28 @ 22:18:57
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback