Waah

Imorn MÅSTE jag gå till skolan. Aiight? fan mig, vaknade klockan 9 idag, skulle därmed bara hinna vara på en halv lektion, helt onödigt så det blev en till ledig dag för mig.

Vid halv 2 kom Martina hit, vi började bleka min lugg och snart e jag färdig, den e orange :D haha asfint lään.

Vill nån åka till grönan med mig typ i slutet av maj/början av juni? elelr inte nån snarare några! DET SKULLE VARA SVIIINROLIGT! :D vill åka den nya grejen ju (A) .. alltså bajs vad tråkigt jag har -.- ska vänta i 35 minuter innan jag kan skölja ur den här skiten för tredje gången XD ajaj inte bra för håret men skitsamma , tih. ska gå å se o mdet finns något att se på TV. pusshej

Kommentarer
Postat av: carro

Jag vill till Grönan :D Fats den där nya grejen kostar jue 100 kr =( fett dåligt ... haha Höres senare antagligen :P
Love You

2007-05-07 @ 20:45:56
Postat av: Tove

nee det gör den inte ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback