alla känslor slog och sprängde i en vardag full med hål.

Hej jag e stressad. Utan anledning och det e jävligt onödigt. Men jag blir alltid stressad när jag ska göra något nytt och inte så konstigt iofs, det är ganska många personer jag måste göra ett-gott-första-intryck-på imorn . Förutom personalen där så tänk alla föräldrar som kommer komma å gå ^^ aja jag tror jag är rätt bra på att vara trevlig (till skillnad från min mamma x)) iallefall imorn
07.00 går upp å allt
07.50 går till praktiken
e där väldigt länge
15.00 slutar förhoppningsvis
16.00 träffar Maria vid medis
19.00 är förhoppningsvis hemma nu.

fan en lugn dag endå. Jag och Maria ska bara dricka te å chilla så. vi ska inte direkt måla hus (?)

idag har jag bara slappat och bajs. rastlös. Gått i EXTREMT fula långkallingar hela dagen ^^ var hemma hos Åsa en stund oxå, Felicia kommer få värsta chocken när jag e på dagis imorn för hon vet inte att det e imorn ja börjar x)  hum hum.. men ska nog  sova nu, eller lägga mig å läsa fast jag har inget å läsa,, aja nu kommer cp pappa. hejdå

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad kul att träffa Maria :D Hoppas det går bra :)
Puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback