baiz,.

var ledig idag, haft tråkigt,. vakna vid 12, kollade på kalle å chokladfabriken, ja behöver nya filmer !! sen satt jag lite vid datan, sen vare cityakuten, sen åt jag middag åsen har jag kollat på AFV,  vänner, bonde söker fru å heroes. TV typ hela dagen, baah. asså ewe hade badlur idag ju så jag var inte ens i stallet ! döööött, dfr har jag ingenting alls att skriva idag. och imorn ere skola igen PALLA. plus att jag ska gå till min praktikplats (granne med ksolan iofs :P) å prata med chefen dära , typ fixa schema åså.. prata lite ^^

aja, nu ska jag gå å döda min äckligt jobbiga syrra., Ofta man kommer in mitt rum å ba: vad roligt ditt hår ser ut *SKITJOBBIGT TÖNTIGT SKRATT* ÅH VAD JAG HATAR DIG! DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ, jobbiga jävlafittungjävel.

jag vill ha snö.

Kommentarer
Postat av: Klara

Schysst syrra, du borde slå henne :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback