CutieMcPretty

bytt namn på bilddagboken igen :P all I can say is; I'm addicted to friends ! ska hem till mickis på sönda å glo på de ^^ tur att jag har nån att dela mitt beroende med. x) idag har jag alltså vart hemma å försökt tare lugnt. fast felicia kom hit efter dagis å baka pepparkakor, målade nagellack på mitt golv osv :) alltid lika trevligt , hehe . På kvällen har ja kollat på vänner , å ätit peppisar , hih. asså.. jag måste köpa julmust i helgen., inte druckit de på hela veckan !
Men ska va hemma imorn me .. asså egentligen vill ja inte missa praktiken, det e rätt kul men måste bli helt frisk alltså annars kommer de tillbaks å ja vill kunna gå till sofia på lördag åså .. aja, ska väl sova nu rå. å dricka a lot of fluids x) Puss &godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback