hahaha döööör x'D från tjuvlyssnat.se

Två berusade män~55 står i tåget och pratar.
Fyllo 1: Ja du vet, häromdagen vägrade jag betala på tåget. Du vet hur det blir. Och då vet du, då stannade dom tåget mellan stationerna så fick jag gå av. 60 personer stirrade...
Fyllo 2: Oj då! Ja, så kan det ju gå.
Fyllo 1 (jättelyckligt): Ja, det var så spännande!

Kille ~15 läser tidningen och pratar om en annons för en affär som säljer damkläder.
Killen (konfunderat): Vadå DAMP-lagg?!

Två "fjortisar" står på en busshållplats när dom ser en blind man gå över vägen.
Fjortis 1: Fan, jag skulle aldrig våga gå över vägen om jag vore blind!
Fjortis 2: Nej! Hur vet man om det kommer någon bil liksom?
Fjortis 1: Eller hur! Tänk att vara blind, då kan man typ inte ens använda mascara eftersom man inte ser vad man gör!
Fjortis 2: Det har du rätt i! Tänk, livet skulle suga om man vore blind!
Fjortis 1: Shit han kollar ju hit! Göm dig för fan!

En kille ~15 diskuterar musik med en tjej ~15.
Killen: Men durå, vad lyssnar du på? Rock eller?
Tjejen: Näe, jag lyssnar nog mest på indie.
Killen: Jaha... (tystnad)... typ Dr. Bombay?

En tant ~ 60 går på den nyanlända bussen. Bakom henne närmar sig sakta men säkert en skolklass med nioåringar.
Tanten (till busschauffören, desperat): Snälla busschaufför, stäng dörren efter mig!!!

Två tjejer diskuterar högt och vilt olika dialekter.
Tjej 1: Norrländska är ju garanterat hetast på en kille... (Tystnad) Men skånska däremot är verkligen jättesvårt att förstå om man inte lyssnar tillräckligt bra.
Tjej 2: Jaa. Jag vet. När vi såg Fjorton suger hörde vi bara massa gurgel, så vi var tvungna att ha på dövtext...


Kommentarer
Postat av: gissa vem jag är

hahah din blogg äger

2007-11-02 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback