Ibland saknar jag dig och det där så mkt att det gör ont i hjärnan.

Tja. Idag vare skola såklart. Hade matte på morronen, det är så jäävla tråkigt, speciellt med procent som jag e så osäker på. Glömmer alltid dom där enklaste formlerna som man lärde sig i fuckin' mellanstadiet ! jag skulle ha kämpat mer i NV så jag kunde gått kvar där men troligt liksom. Sen hade jag BKF (barn, kultur & fritidsverksamhet), vi gick mest igenom praktiska saker inför APU:n .. sista lektionen engelska. Läste ca 50 sidor i min bok. Måste erkänna att den är ganska bra. fast inte så bra att man läser den frivilligt hemma.

Efter skolan tog jag bussen till stallet. Red ut en liten kortis, typ genom skogen så man kom ut i sommarhagen. Just då älskade jag han så mkt att mina ögon tårades. Han försökte bara vända hem en gång men behövde inte ens lägga på spöt , han lyssnade på mig ändå, sen trava å galoppera vi lite i hagen å han typ kicka några gånger som han alltid gör när han får springa i början ;) sen hade han skitfin bjudning å allt fast det var från stallet , men han försökte inte sticka eller nånting ! han va bara pigg liksom. Blir så glad när han är sådär snäll å allt (: <3

fick ta bussen hem. Var lite läskigt att gå längs vägen i kolmörkret ^^ men tur jag hade min reflexjacka, + att jag hade en benreflex därnere vid foten, så jag syntes nog iallefall. Åt mackor när jag kom hem å kollade på vänner. Trots att pappa var fett lack å snacka om hur lat jag e som aldrig pluggar. I don't caare what you say ! du kan lika gärna sluta, kommer aldrig att plugga bara för att du tjatar så DIE PLEASE :)

imorn äre iaf fredag ! vill rida ut med Sofia då ^^ eller löshoppa annars. fårseee. längtar tills nästa helg, då ska jag ha vännerkväll med mickis , plus att det e inte skola efter. ^^ men men, ha det bra, pusss.

Kommentarer
Postat av: Klara

Yey, du kan löshoppa, Jag kan nog inte rida så jag kan hjälpa dig (A)

Postat av: Tove

åh vad roligt :) då gör vi det då , puss.

2007-11-09 @ 09:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback