Just wanna fit in.

Ledig imorn fan jag dööör vad skönt. + att Ewe ska ha baldur imorn så jag får lite vila , det e fan en pärs att umgås med den, fast det e roligt förstås ^^ longerade idag, gick bra faktiskt ! fast hade nog inte klarat det utan någon som jagar på åså :P

I skolan var det lika äckligt tråkigt som vanligt. JAG HAAAAATAAAR VERKLIGEN SKOLAN! asså hatar som fan. min klass e verkligen ÅH! vill bara spy. men efter skolan åkte jag till tullinge å de va kul :) saknar mickis :( men vi ska kolla på vänner å ha myskväll typ nästa helg :D <3
i tullinge följde med becca med btw, vi var bara me på gympan. men de va kul så ;D bjf vet inte va jag ska skriva nu *-) höhö. imorn ska jag ringa till felicias dagis för jag ska på praktik där i två veckor snart  :) hoppas de inte blir alltför jobbigt å tråkigt xD ... aja palla pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Josse

Lyllo dig som får ha praktik och slipper skolan i två veckor :) tänk på det så bli det säkert superkul :P :D

2007-11-06 @ 22:03:55
Postat av: louise

ja de e kul me dagis:) ansträngande men intressant hoppas bara du inte blir sextrakasserad :P

2007-11-07 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback