stick a fork in an apple :D

sho
igår vare fest hos Sofia, trevligt trevligt hade jag det med Roger min kundvagn iallefall ;D fast jag tror jag har blivit immun mot alkoholens egentliga verkan. lite synd. dags att langa hit knarket nudå ? :D åh nej- skämt åsido (jag e lite fläng idag ;D ) idag har jag varit med Mickis hela dagen :D vi har bara kollat på vänner, ätit, och vart på toa. (inte tsm dåra) + att hon mötte mig vid stn å följde mig hela vägen dit ! äkta snällt. å det e typ lika långt som till Lollo fast kortare typ till patrik kanske :P aja whatever det va snällt. jag hann precis med tåget va tvungen å springa å planka å ändå gjorde jag inte bort mig :D utom när min mobil ringde jättehögt på tåget å de va rätt tyst. men jag åkte endå bara två stationer ju så :P

whatever; alla måste komma med tips på vad jag ska göra med mitt hår ; utom att färga mörkare igen !! men hur ja ska klippa mig å hur blont ska ja göra å bla bla? ^^ KOMMENTERA !!!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback