13 oktober.

hann inte blogga igår :O fett synd, men gjorde typ inget speciellt. Hade matteprov, red ut med Klara (gick ganska bra btw ;)) Påminde mig dock om att jag MÅSTE få tag på hovslagaren snart. gah. ¨på kvällen kollade jag på idol å sen träffade jag Klara och Josse ^^ trevligt. vi kollade på tv, gick en film som hette speed 2 eller nåt. Fan skitbra xD jag tkr de !sen idag var jag på hööks i en timme och 10 minuter :P köpte:
fleecetäcke, marinblått typ med rött å lite vitt (:
ridtäcke, ljusblått/blått/vitt , typ ett mönster xD rätt fint.
kedjegrimskaft
svampar
lädertvål
vantar
träns, pannbandet har "diamanter" i olika färger (A) haha typsikt mig ^^
tygeldelta
schabrak (svart med silver runt kanterna (A))
hjälm (julles dock)
stövlar(julles)
ridbyxor(julles)

tror fan det var allt :P blev iaf två stora kassar. höhö. det var roligt. älskar fleecetäcket det e jättefint tkr jag ^^ . aja nu ska jag äta middag, sen åka till stallet i södertälje åsen direkt ut till "Vanliga" stallet å rida dressyr å prova täckena åså, sen hem (: Pusshejs så länge.

Kommentarer
Postat av: Emmie

mena du srk??

2007-10-13 @ 15:26:52
Postat av: Tove

aaa ^^ min syrra har börjat rida där, höhö.

2007-10-13 @ 18:37:12
Postat av: Emmie

ojoj! :P

2007-10-13 @ 18:42:52
Postat av: Tove

dåra? xD eller asså vadå ojoj? haha.

2007-10-13 @ 22:45:35
Postat av: Emmie

näe inte.. :P

2007-10-14 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback