amen typ ba.

halloj (:
Har bytt stövlarna nu, dessa passade  inte heller så bra >_< kanske borde köpa en annan modell haha. asså dom här vra nästan lite för tajta i skaftet däruppe, men lösa där nere, och lite för korta . baah jag hatar mig själv :P men dom kanske töjer sig.. så dagen, annars åker jag dit på fredag och provar alla stövlar dom har (A)

idag i skolan var det faktiskr rätt intressant, första gången jag inte dog av tråkighet. först snacka en kille om inlärning, kan typ allt nu asså :P vi har snackat om de hela terminen. sedn efter lunch vare om hur det va att gå i skolan förr i tiden å historialärarn visa typ gamla klassfoton från henne åsånt ^^ sen skulle man oxå skriva hur man själv upplevde sina första skolår. Imorn ere vanliga lektioner igen, prutt.

Sitter å käkar pastejmacka å dricker kaffe om nån bryr sig xD ska egentligen plugga.. ÅH jag orkar inte, jag KAN inte ! :'(

längtar som fan tills på lördag, shoppa <3 <3 . var så jävla längesen asså. men jag måste åka hem vid 3-4 tiden.. synd fan . men aja ^^ ska köpa en t-shirt på punkt shop, finskor, lite smink och sen har jag för mig att det va nåt mer men kanske inte ^^ pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback